8. #SHOPS - Areas olevate poodide kirjeldamine. ----------------------------------------------- #SHOPS \ 0 Pood ei ole mitte spetsiaalne ruum, vaid on lihtsalt üks mob, kes tavaliselt seisab paigal (ACT_SENTINEL). Erandiks on vaid pet-shop, kus ruumil on spetsiaalne bit. Poemüüja poolt müüdavad asjad loetakse talle kätte RESET-ga ja kui poepidaja müüb asja ära, loetakse talle kohe uus. keeper Poepidaja (mobi) vnum. t0-4 Objektide tüübid, mida poemüüja ostab. (Vt. item-type objektide kirjeldamise juures.) Tühjadele kohtadele tuleb kirjutada nullid. Kui köik on nullid, siis poepidaja ei osta midagi, vaid müüb ainult. profit-buy Poepidaja kasum ostmisel. Vahemikus 100..200, kusjuures 100 tähendab, et poepidaja ei võta kasumit ja 200 et võtab 100%-list kasumit, st. mängija suurt raha ei saa. \ Näitab, et järgmine rida kuulub ka sellele reale. profit-sell Poepidaja kasum müümisel. Vahemikus 0..100, kuskuures 100 on nominaalhind. open-hour Poe avamise kellaaeg vahemikus 0..23. close-hour Poe sulgemise kellaaeg vahemikus 0..23 ( open < close ). comment Kommentaar rea lõpuni. 0 See tähistab poodide osa lõppu area failis. ** Näiteks: #SHOPS 3000 2 3 4 10 0 105 15 0 23 ; The Wizard 3001 0 0 0 0 0 110 100 0 23 ; The Baker 3002 1 8 13 15 19 150 40 0 23 ; The Grocer 3003 5 6 7 0 0 130 40 0 23 ; The Weaponsmith 3004 9 0 0 0 0 100 50 0 23 ; The Armourer 3006 22 0 0 0 0 120 90 6 22 ; The Captain 3008 0 0 0 0 0 100 100 0 23 ; The Pet Shop Boy 3009 8 0 0 0 0 150 50 0 23 ; The Jeweller 3010 9 0 0 0 0 110 50 0 23 ; The Leather Worker 0